top of page

Jak zapełnić hotel na Andrzejki? Sekret skutecznej kampanii marketingowej [CASE STUDY]

Otrzymaliśmy konkretny cel: sprzedać wszystkie dostępne miejsca na zabawę andrzejkową. Takie zadanie postawił przed naszą agencją marketingową klient, z którym współpracujemy już trzeci rok. 


Nasz klient prowadzi unikatowy hotel w dawnym pałacu. Do dyspozycji jest tam 40 pokoi hotelowych. Na zabawę andrzejkową wszystkie musiały znaleźć swoich gości i to w bardzo krótkim czasie. Agencja marketingowa Jasne odważnie podejmuje się takich zadań. 


Miejsca na Andrzejki w Pałacu zostały wyprzedane jeszcze przed zakończeniem kampanii
Miejsca na Andrzejki w Pałacu zostały wyprzedane jeszcze przed zakończeniem kampanii

Wyzwanie: 40 pokoi na Andrzejki do sprzedania


Naszym zadaniem było stworzenie strategii promocyjnej, która nie tylko przyciągnie uwagę, ale przede wszystkim wygeneruje realne rezerwacje. 

Wyzwanie było tym większe, że hotel położony jest w małej miejscowości. Od najbliższego  dużego miasta - Wrocławia - dzieli go 40 minut drogi.


Rozwiązanie: Precyzyjna strategia i wielokanałowa kampania


Aby osiągnąć cel, wdrożyliśmy wieloetapową strategię. Oparta została na skutecznej komunikacji z odbiorcami, dzięki której zrobiliśmy szum wokół wydarzenia. A w kolejnym kroku na dopasowanej i odpowiednio targetowanej reklamie.


  1. Cykl angażujących publikacji - stworzyliśmy serię postów promujących wydarzenie, które krok po kroku budowały napięcie i podkreślały wyjątkowość andrzejkowej oferty.

  2. Kampanie Meta Ads - uruchomiliśmy reklamy na Facebooku i Instagramie, w tym kampanie zasięgowe, przekierowujące na stronę www z ofertą oraz z celem konwersji na bezpośredni kontakt z hotelem. 

  3. Google Ads - wsparliśmy działania kampaniami w wyszukiwarce, dzięki czemu użytkownicy szukający ofert na Andrzejki trafiali prosto na stronę hotelu.

  4. Spójne kreacje reklamowe - przygotowaliśmy zestaw grafik i materiałów wideo, które przyciągały uwagę i oddawały klimat wydarzenia.

  5. Grupy docelowe - zdefiniowaliśmy odbiorców, którzy mogą być zainteresowani wydarzeniem, w tym grupy remarketingowe i grupy podobnych odbiorców. 


Efekty: Pełna sprzedaż i sukces kampanii


W rezultacie wszystkie 40 pokoi hotelowych zostało sprzedanych przed terminem zakończenia kampanii. Hotel zapełnił miejsca, a przy okazji zbudował bazę nowych klientów potencjalnie zainteresowanych przyszłymi wydarzeniami.


Jesteśmy dumni z osiągniętego wyniku i mamy ogromną satysfakcję z sukcesu, jaki wypracowaliśmy dla klienta. Jednocześnie mamy świadomość, że nie stało się nic nadzwyczajnego. Jak to?


Skuteczna agencja marketingowa opiera swoje działania na danych o klientach. Następnie opierając się na wiedzy i doświadczeniu, wybraliśmy takie narzędzia, które naszym zdaniem zmaksymalizowały prawdopodobieństwo sukcesu. 


Zatem jedyne, co się wydarzyło, to skuteczna realizacja dobrze zaplanowanej kampanii digital. Odpowiednio przygotowaną przez klienta ofertę połączyliśmy z wiedzą o odbiorcach i narzędziach marketingowych. To zadziałało. 


Jeśli chcesz równie skutecznie pozyskiwać klientów w Internecie, to napisz do agencji marketingowej z Wrocławia, która swoje działania opiera na danych.

Comments


bottom of page